Blog

AVG, Data security en de verwerkersovereenkomst.

Bij Mailweb nemen we privacy, privacy-wetgeving en data security heel serieus. Dat kan ook niet anders, wij werken als decennialang voor banken, verzekeraars, pensioenfondsen, politieke partijen, vakbonden, gemeentes en nog veel meer partijen waar da...

Nieuw op Mailweb: QR-Tracking

Direct Mail is natuurlijk fantastisch, met een ‘openingsrate’ dik in de 90 procent, ongekend hoge respons ten opzichte van andere media en een positieve en hoog gewaardeerde beleving bij de ontvanger. Is er geen betere manier te bedenken...

1000 procent rendement

Krijgt u ook wel eens van die aanbiedingen voor een goede investering? Beleg nu in grond, vastgoed, laadpalen of crypto's. 

Actie Campagnes

Je hebt een uitverkoop in de planning. Of een leuk evenement georganiseerd. Of tijdelijke kortingen op je producten. Hartstikke leuk, maar hoe krijg je klanten naar je winkel of website? Met de Actie Campagnes  stel je je doelgroep op een persoo...

New Business campagne

Mailweb  werkt met Tien Gouden Regels voor Direct Mail. Eén van die regels luidt: ‘Herhaling, herhaling, herhaling.’ Een prospect overtuig je waarschijnlijk niet in één keer. Je trekt ‘m ook niet na drie ke...

Verkopers die door de brievenbus passen

Heb je ook moeite om de juiste salesmensen te vinden? Geloof me, je bent niet alleen. Wij hebben de afgelopen jaren honderden ondernemers gesproken en ze hebben allemaal hetzelfde probleem: sales! Het is moeilijk mensen te vinden die goed kunnen ver...

Behoor jij tot de ‘happy view’?

Het wordt er online niet makkelijker op: mailtjes belanden in de spam, advertenties worden weggeklikt, nieuwsbrieven blijven ongeopend. Intussen raakt de brievenbus steeds leger. Daarmee zijn we in de marketing in het post-digitale tijdperk beland. M...

Direct Mail: Van reactief naar proactief

Veel marketing heeft door het internet een reactieve aard gekregen. Ondernemers reageren in hun marketing alleen nog maar op het moment dat een klant zélf heeft bedacht dat hij/zij iets nodig heeft, en daar online naar op zoek gaat. Alles op...

Het Post-Digitale tijdperk

Vier jaar geleden lanceerde The Postcard Guys de term 'het Post-Digitale marketing tijdperk'. Nu gaan The Postcard Guys samen met Mailweb verder om met mailweb.nl deze revolutie voort te zetten.  Een revolutionaire kijk op de toekomst van marke...

Ontgoogled: marketing zonder Google

Wereldwijd zijn miljoenen bedrijven wat marketing betreft volledig afhankelijk van Google. Hun volledige marketingstrategie is ingericht op de Amerikaanse zoekmachine. Een kwetsbare strategie. Een tijdje geleden liep ik met een collega op de Webwink...

Het Nieuwe Mailweb

Welkom op het nieuwe mailweb. We hebben Mailweb vanaf de grond opnieuw opgebouwd. Voor nieuwe klantenJe bent nu op de beste versie van ons portal die we ooit gemaakt hebben. Deze versie van mailweb is niet alleen mooier, maar ook sneller, uitgebrei...

Waar een goed aanbod aan moet voldoen

Waarom scoren bepaalde aanbiedingen zo goed en terwijl het bij andere muisstil blijft? Een campagne kan nog zo leuk bedacht zijn, zonder goed aanbod zal het resultaat altijd tegenvallen. Drie tips voor een onweerstaanbaar aanbod. Perceptie telt. D...

Vergeet emotie niet

We geloven graag van onszelf dat we beslissingen maken op basis van feiten en dat we ons niet laten leiden door emoties. Vergeet het maar. We nemen besluiten op basis van ‘de onderbuik’ en gebruiken feiten om het reeds genomen besluit te...

Postcards hebben voordelen, voordelen en nog eens voordelen

Woorden hebben kracht. Wat u in een direct mailing zet, kan mensen bewegen tot actie. Bijvoorbeeld om de landingspagina te bezoeken. Maar ook om een postcard bij het oud vuil te gooien. Daarom is het belangrijk om de woorden te kennen die verkopen....