Behoor jij tot de ‘happy view’?

Het wordt er online niet makkelijker op: mailtjes belanden in de spam, advertenties worden weggeklikt, nieuwsbrieven blijven ongeopend. Intussen raakt de brievenbus steeds leger. Daarmee zijn we in de marketing in het post-digitale tijdperk beland. Mailweb wijst je daarin de weg.

Terwijl het – toch al niet zo florissante – resultaat uit online advertenties blijft afnemen (en de kosten per klik blijven stijgen), is het op de deurmat rustiger geworden. Rekeningen en bankafschriften zijn naar portals gegaan en zelfs de blauwe envelop is straks verleden tijd. Deze ontwikkelingen geven de brievenbus weer een blij aangezicht. De post die je nog wel ontvangt, wordt gewaardeerd: dat mooie magazine, het pakketje van de webwinkel of een kaartje van vrienden of familie.

Cadeautje

Jij kunt nu ook behoren tot die ‘happy view’, die begrijpen dat een gepersonaliseerde, relevante en urgente postcard niet wordt gezien als reclame, maar als een cadeautje. Bij de happy view die begrijpen dat een hoog rendement en lage kosten prima samen kunnen gaan. De happy view die, net als wij, begrijpen dat aan goede campagnes ook gewoon veel plezier te beleven valt.

Mailweb.nl maakt het eenvoudig en rendabel voor iedere ondernemer om een papieren mailing te versturen die geld oplevert.