Groeien zonder Google

Ik was eens op de Webwinkel Vakdagen. Dat is een levendige beurs met interessante deelnemers en seminars om je webshop beter te maken. Op die beurs werd een seminar gegeven met de titel “Groeien zonder Google”.

Ik was erg benieuwd wat de presentator te zeggen had. Toen ik een kwartiertje voor de presentatie de juist hal in liep, leek wat ik daar zag nog het meest op de ontvangst van The A-Team op Schiphol in 1984. -Als je dat niet meer kan herinneren, google het dan even. - Alle bezoekers van de jaarbeurs wilde zich in een zaaltje met 80 stoelen wormen, mensen zaten op de grond, hingen in de gordijnen en kropen bij elkaar op schoot.

Er is onder online-ondernemers veel behoefte om te groeien zonder Google. En dat is niet zo gek, want als je ziet wat een gemiddelde klik kost, dan schieten de tranen je in de ogen. De presentatie was vervolgens trouwens een enorme disillusie. Het kwam er op neer dat de presentator Bing ook een goede zoekmachine vond.

Het antwoord op de vraag hoe je kan groeien zonder Google is natuurlijk heel simpel: Direct Mail.
Met Direct Mail kan je ervoor zorgen dat nieuwe klanten vaste klanten worden. Klanten die al een tijd niets besteld hebben weer terugkomen. En mensen die interesse hebben getoond over gehaald kunnen worden om tot actie over te gaan.

Zelfs nieuwe business ontwikkelen gaat heel erg goed via Direct Mail. Zo goed dat zelfs Google, wat uiteindelijk natuurlijk ook een webwinkel is, doorlopend papieren Direct Mail gebruikt om nieuwe klanten te werven.

Webshops die bij ons klant zijn hebben allang al ontdekt dat een Papieren Direct Mail voor ongekende resultaten zorgt. Volgens het onderzoek van het Duitse CMC, is het gemiddelde rendement van een Direct Mail voor webshops zelfs meer dan 1000%. Ofwel iedere euro die je investeert in Direct Mail zorgt voor 10 euro extra omzet. Een gemiddelde wat veiligere investering in een ander bedrijf of fonds levert misschien net 6% rendement. Investeren in je eigen bedrijf door middel van Direct Mail, kan een steady 1000% rendement opleveren. Aan u de keuze.

Papieren Direct Mail zorgt dat iets ongrijpbaars als een webwinkel tastbaar wordt voor je klanten. En dat zorgt voor vertrouwen en conversie. Onze webwinkel is Mailweb.nl, hier stel je met een paar kliks je Direct Mailing samen.

PS: Wil je deze berichtjes gewoon in je mailbox? schrijf je dan in voor de Mailweb-Direct-Mail-Mails, zodat je alle Mailweb-Direct-Mail-Mails ontvangt en nooit meer de actuele actie mist.