Selfmailers

Selfmailers zijn fantastisch!

Het is een geweldige manier om  veel aandacht en respons van een klant te krijgen. Iedereen ziet een selfmailer, en hij krijgt dan meteen meer dan 2 minuten de aandacht. En als je iets interessants aanbiedt dan blijft hij gemiddeld 3 weken op de koelkast geplakt, of op tafel, in de fruitmand of op dat kastje in de gang liggen. In die periode wordt hij 21 keer opgepakt en bekeken en levert tot hij gemiddeld 17% conversie naar websites en winkels op. En dat voor een prijs die lager is dan één google-klik

Selfmailers worden gesloten met twee sluitzegels (een rond transparant stickertje) en zijn dus eigenlijk folders die zonder verpakking worden verstuurd. Hierdoor kun je veel meer informatie kwijt dan op een postcard en ook persoonlijke informatie, want de binnenkant van je selfmailer is niet leesbaar zonder de sluitzegels te verbreken. 

Bereken het supersimpel hier

TIP
Voeg een persoonlijke actiecode toe aan je selfmailer, die je kan gebruiken om de resultaten te meten. Je kan (een deel van) je selfmailer ook als kortingscoupon gebruiken: “Bij inlevering van deze kaart krijgt u…”.  Want iedereen heeft er maar 1, en je weet meteen wie er gereageerd heeft.

Mailweb maakt zijn selfmailers standaard van lekker stevig 200 grams silk MC en de sluitzegels zijn van transparant papier. Zo kan het hele poststuk met het papier gerecycled worden.


Stel nu je selfmailer-mailing samen