De beste consumenten adressen vind je op Mailweb.nl.
Al onze consumentendata is gebaseerd op de het Whize model. Op Mailweb.nl is deze data voor het eerst makkelijk en betaalbaar te gebruiken voor alle (MKB) bedrijven. Whize heeft alle huishoudens in Nederland onderverdeeld in 59 segmenten; van “krap met kids” tot “Exclusieve senioren”.
Weten hoe goed de Whize data is? Test het op je eigen adres.
Op Mailweb.nl is deze data op 3 manieren te gebruiken:
Je bestaande klanten zijn de beste indicatie voor het vinden van nieuwe klanten. Upload je klantenbestand en we vertellen je welke segmenten het meest voorkomen onder je klanten en hoeveel dat een oververtegenwoordiging is van het gemiddelde. Wij bieden je vervolgens de adressen aan van andere huishoudens in dezelfde segmenten in de gemeente(n) of provincie(s) van jouw keuze. De door jou gemaakt selectie kun je opslaan in je account en gebruiken bij het aanmaken van een mailing.
Heb je geen klantenbestand, of wil je liever zelf uit de 59 Whize segmenten kiezen, ga dan voor segmentselectie. Alle 59 segmenten staan beschreven. Kies je segment(en) en de gemeente(n) of provincie(s) van jouw keuze. De door jou gemaakt selectie kun je opslaan in je account en gebruiken bij het aanmaken van een mailing.
De derde optie is profielselectie. We hebben tientallen kenmerken teruggebracht tot twee hoofdkenmerken: levensfase en gezinsinkopen. Kies uit beide kenmerken één of meerdere opties, en de gemeente(n) of provincie(s) van jouw keuze en wij vertellen je precies hoeveel huishoudens er in die profielselectie vallen. De door jou gemaakte selectie kun je opslaan in je account en gebruiken bij het aanmaken van een mailing.
De adressen zijn gefilterd tegen het post-filter, zodat mensen die geen mailing willen ontvangen niet in het bestand voorkomen. De adressenlijst is voor eenmalig gebruik en in combinatie met een mailing van mailweb.nl. Onze consumenten-adresgegevens bevatten geen namen. Dus alle mailing zijn “aan de bewoners van”.
Adresgegevens zijn onderhevig aan continue verandering en nooit 100% accuraat. Uit resultaatanalyses is gebleken dat Whize data het resultaat van je mailing zo'n 50% verbeterd t.o.v. standaard bestandselecties.